Natasha’s cumshot-hemel

Playboy november 1998

Hij had een writersblock. Zij, de mooie Natasha uit Antwerpen, een obsessie voor cumshots. Honderden had ze er op video, achter elkaar gemonteerd. Na anderhalve week bij Natasha thuis kon hij weer schrijven…

Veel vrouwen houden van porno met een verhaal. Verhalen als: man vindt een bril uit waardoor zelfs de meest frigide vrouw verandert in een wellustige vamp fatale.

Of: in hoge mate opgewonden fee neemt mannen aan de vooravond van hun huwelijk mee naar een geslachtsdelennirwana (clou: echtgenoot vindt het niet meer leuk als hij er achterkomt dat ook zijn echtgenote zich daar bevindt, ja, dat zij zelfs de geneugten van de double penetration ontdekt).

Of: cameraman legt zogenaamd onervaren vrouwen uit hoe ze in een sexfilm kunnen methodacten.

Of: schrijver die een writersblock heeft en een butleres inhuurt om zijn huis te onderhouden (clou: na het neuken kan hij weer schrijven).

Weinig vrouwen prefereren porno zonder verhaal, ofwel sexuele theaterprestaties without a cause (cumshots, anaalpenetraties, gouden douchegordijnen). De meeste vrouwen hebben het Rijk der Verbeelding nodig als stimulance bij de sexuele opwinding; mannen hebben meestal genoeg aan het Rijk der Beelden.

Een uitzondering hierop was Natasha, die ik veel later Gulpje noemde, met wie ik in een ver verleden een kortstondige affaire heb gehad en die ik daarna nooit meer heb gezien, gelezen of gesproken. Ik ontmoette haar op het kantoor van een filmbedrijf in Antwerpen en wist toen nog niet hoe sex haar leven bepaalde.

Daar kwam ik die avond achter, na een etentje om te vieren dat er een Heel Belangrijke Film gemaakt ging worden. Natasha vroeg me haar thuis te brengen. Om elf uur stipt stapten we de parkeergarage binnen waar mijn auto geparkeerd stond. Ik weet dit nog omdat we om vijf over elf voor een gesloten rolluik stonden. Uiteraard dachten we aan een misverstand, totdat we op een bord zagen dat de garage inderdaad om elf uur sloot. We gingen op zoek naar personeel, maar iedereen was al verdwenen. Een kwartier duurde onze pogingen contact te zoeken, en na die tijd besloten we om dan maar op het dak te gaan staan en uit te kijken over de stad. Een mooi beeld: twee elkaar bijna onbekende mensen boven een wereldstad by night.

Eerst praatten we langdurig over onszelf en wat we deden en wie we waren en wat we vonden, toen over liefde, toen over sex en toen over de vraag of het lekker was geweest. Dat was het, en later was het dat weer (al begonnen we last van de kou te krijgen). Die tweede keer neukten we wel, maar kwam ik niet in haar klaar. In plaats daarvan trok ze me af en toen ik spoot – wat een tweede keer altijd een beetje aandoenlijk is – gaf zij toch een enthousiaste gil. We sliepen in mijn auto en de volgende ochtend belde ik al mijn afspraken in Nederland af om at Natasha’s te kunnen bijslapen.

We gingen niet onmiddellijk naar haar huis. In plaats daarvan ontbeten we in de Koepel en slenterden we door het havengebied, waar ik een sexwinkel zag die Amsterdam heette. Ik vroeg of Natasha iets met porno had en ze glimlachte een beetje gemeen.

“Niet van die stomme verhaaltjes,” antwoordde ze.

“Maar hou je dan ook niet van de taal van de sex?” riep ik, inmiddels in Amsterdam.

“Want dat wordt altijd beweerd, dat mannen vanwege hun hersenstructuur meer van plaatjes houden en vrouwen meer van praatjes. In Utrecht heeft de universiteit het zelfs onderzocht: bij pornoboekjes bekijken de mannen over het algemeen de foto’s en lezen de vrouwen de ranzige stukjes tekst.”

De ranzige stukjes tekst lieten Natasha niet helemaal onaangedaan, maar het was zeker niet zo dat haar kut ervan in brand vloog. Verbijsterd noemde ik Mieke Maaikes obscene jeugd en Eens, op een mooie avond van haar genitaal-geniale landgenoot Louis Paul Boon (die overigens in zijn vrije tijd een vreemde verzameling opbouwde: de ‘fenomenale feminatheek‘ een nimmer geëvenaarde berg foto’s van borsten), maar zelfs Boon kon haar niet ontvlammen.

Ze legde uit dat ze niet van geschreven porno hield vanwege het ontbreken van goede overtuigende orgasmes. “Als er al klaargekomen wordt, dan vaak zo lullig. Spreken ze over mijn wanne kwak gulpte over haar genotsgrot of zoiets. Dan hoef ik al niet meer, eigenlijk.”

Ze pakte een sexboekje van een stapel en proestend van de lach liet ze me lezen: Elfi muss erst Schwänzchen lutschen denn dann wird es besser flutschen wenn der lange Männerschwanz penetriert den Jungfernkranz. In het Engels werd deze zin: Elfi loves to start with sucking long before she turns to fucking, she’s a marvellous inspirator for the fucking sperm creator. Via het Pools (Mamy tu równiez Elfiwska pieknosc, jak mu sprawic duzo przyjemnosci etc) kwamen we uiteindelijk bij de Vlaamse vertaling: Elfi zoent met veel genot elke eikel gloeiend rood, zonder enige beperking treedt de lul dan ook in werking.

”Treedt de lul in werking… Daar word ik dus niet geil van,” zei Natasha. Op dat moment zagen we op één van de monitoren in de winkel een vrouw die een lul pijpte. Natasha keek er even naar en we zagen hoe de vrouw de pik uit haar mond liet schieten, waarna het zaad in haar gezicht spoot.

“Kijk, dat vind ik al een stuk opwindender,” zei Natasha.

Eenmaal in haar appartement begreep ik waarom. Bijna trots liet ze me, in navolging van Boon, haar Patente Potente Pornotheek zien. Ik was compleet overdonderd, want nog nooit had ik zo’n enigmatische verzameling opwekkend beeldmateriaal gezien. Hoewel ik moe en daas was van de vreemde nacht en ochtend bekeek ik Natasha’s enorme collectie vleselijke beelden met grote interesse. Het overgrote deel van haar arsenaal bestond namelijk niet uit verhalend erotisch straattheater, maar uit cumshots. Cumshots waren Natasha’s raison d’etre, bleek, haar ding, haar hang up in life.

Haar videotheek was cumshot-paradise. Als video-editor was het voor haar erg simpel duizenden spuitmomenten te rubriceren en numereren, en dit had ze met overgave gedaan. Het cumshot was haar fetisj.

Die middag en dagen daarop volgend bekeek ik gebiologeerd de vele banden. Natasha had haar materiaal ondergebracht in verschillende types.

Type a: banden van lullen die in het gezicht van een vrouw klaarkwamen.

Type b: banden met orgasmes in de opengesperde mond van een vrouw.

Type c1: pikken die spoten op borsten.

Type c2: pikken die spoten op borsten, waarna het zaad gretig over die borsten werd uitgesmeerd.

Type d: kutten die eerst geneukt werden en daarna bespat.

Type e: dito voor anussen.

Type f, het meest opvallende type: pikken die uitermate strak stonden, en dan – zonder enige stimulatie – nog strakker raakten, begonnen te trillen, nog weer trilden en spoten. Of druppelden, dat gebeurde ook.

‘Jezus, waarom verzamel je dit?” vroeg ik haar, toen ik een band ontdekte met shots van spuitende penissen die door strakgespannen panty’s, riemen of touwen werden afgetrokken.

“Ik heb gewoon wat me lullen,” antwoord de ze droog, “met lullen die klaarkomen.” Waarop ik slikte.

“Komkom,” zei Natasha. “Durf jezelf een beetje te laten gaan.”

En dus belde ik naar Nederland om mij wederom af te melden. En terwijl Natasha naar haar werk ging, bleef ik in haar appartement om te schrijven. Eerst wilde ik aan mijn roman werken, maar ik merkte dat ik alleen nog maar met Natasha en haar Patente Potente Pornotheek bezig was. Ik begon haar brieven te schrijven en e-mails te sturen.

Ik heb aan je gedacht, schreef ik, niet alleen aan je verzameling, maar ook aan toevallige ontmoetingen, aan heimelijke blikken tijdens etentjes met saaie filmproducenten, aan parkeergarages, maar vooral aan sex. Ik heb de vaste gedachte dat ik mijn handen op jouw borsten zie, jouw borsten in mijn gekamde handen. Ik kneed je borsten en daarna trek ik ze langzaam maar stevig 10 centimeter uit elkaar. Ik zie mezelf met mijn tong over jouw tepels, jouw tepels tussen mijn tanden. Ik bijt in je hals, zes keer wild achter elkaar. Ik zet mijn nagels in je rug en ik snijd ze naar beneden. Ik zie mijn hand op je kut, mijn middel- en wijsvinger onzichtbaar. Ik voel de draaiende beweging van mijn hand, de druk van je kut op mijn vingers. Ik voel het vocht van je kut tussen mijn vingers. Ik voel mijn tong op je kale schaamlippen. Ik voel je kittelaar op mijn tong. Ik zuig op je kittelaar en cirkel met mijn vingers in je kut. Ik zie je handen aan mijn lul, mijn pik in je mond. Ik voel De Allerbeste Pijpmond die ik ooit om mijn lul heb gehad. Ik druk mijn pik tegen je kut. Ik voel hoe ik bij je naar binnen ga. Ik denk eraan hoe we neuken, neukten, hoe ik op het dak van die parkeergarage achter je stond en jij klaarkwam en ik klaarkom.

Cumshot no. 1. Mijn pik wordt nog harder dan hard. Mijn hand trilt. Ik zucht snel, en nog eens. Een kortstondig staccato van zuchten. Daar komt het sperma. Mijn lul ’treedt in werking’. Ik spuit, tering ik schiet.

Ik weet nu al dat ik me straks heel erg in zal moeten houden om niet naar je werk te rijden en aan te bellen en je op een toilet te verkrachten of in ieder geval te vragen of ik je mag verkrachten. Mijn kleine handexercitie van zojuist heeft het spannende gevoel in mijn kloten niet afdoende kunnen reduceren. Al de hele dag denk ik aan sex. Sex met heel veel onbekende vrouwen, maar vooral sex met jou. Durf ik mijzelf in jouw ogen genoeg te laten gaan als ik zeg dat ik heel graag, het liefst nu, meteen, met je zou willen neuken? Dat ik hier met een stijve pik knellend in mijn broek zit te typen? Dat de gedachte aan jouw kut mij misselijk maakt achter mijn ogen?

Ik zou graag je kut willen likken, het zachte vocht willen proeven op je gladde rode schaamlippen. Ik zou willen dat je mijn pik in je mond nam en me zou pijpen zoals alleen jij kan pijpen. Ik zou je willen horen kreunen als ik mijn pik vanachter in je kut steek, als jij op je knieën zit en je vibrator bij je clitoris houdt. Ik wil je staande neuken, van voren, je borsten tegen mijn borst voelen. Ik wil aan je tepels zuigen, Ik wil mijn vingers in je natte kut steken, je kont likken, en je daarna langdurig naaien. Ik wil mijn pik in en uit jouw kut zien gaan. Ik wil je schaamlippen om mijn pik hebben. Ik wil dat je klaarkomt en daarna met je handen mijn zak vasthoudt als ik mijn lul in je vagina rag. Ik wil mijn nagels in je rug zetten, je een halsband omdoen en je mond naar mijn ‘fucking sperm creator’ trekken. Ik wil mijn “sperma
in je gezicht spuiten.

Cumshot no. 2. Sperma op je gezicht. Het zaad dat druipt langs je mond in je hals. Met gestrekte vingers veeg je een beetje van je wang en je proeft het. Durf ik mezelf genoeg te laten gaan als ik je dit allemaal durf te schrijven? Trek je slip alvast uit; zodat ik straks makkelijk bij je kut kan.

Teksten die haar, moest ze later toegeven, toch wel wat deden.

Anderhalve week ben ik uiteindelijk bij haar gebleven. Achteraf gezien laat het verhaal zich samenvatten als een goedkoop porno-plot. Schrijver van een Heel Belangrijke Film neukt een beeldmontrice in een parkeergarage, samen spelen zij hierna sexscènes na en op een gegeven moment gaat de scenarist weer naar huis.

De Heel Belangrijke Film wordt nooit gemaakt en na terugkomst in Nederland stuitert de schrijver compleet flabbergegast nog drie volle weken rond, najuichend over zijn ontmoeting met de beeldmontrice, radslagen makend, wildvreemden toelachend, bijna aan het bestaan van een Patent Potent Opperwezen nooit meer twijfelend. Zijn writersblock is voorbij.