Uitgave april 2009
Lees het verhaal van Ronald Giphart De houdbaarheid van vriendschap hier
ZOUT zoekt de dialoog met relaties van KPMG over thema’s die nauw verbonden zijn met de financieel-economische en strategische bedrijfsvoering van organisaties. In dit nummer van ZOUT verkennen we het thema Verantwoordelijkheid.
ZOUT is een kwartaaluitgave van KPMG N.V.. ZOUT richt zich op relaties van KPMG en verkent, in de breedte en diepte, thema’s en onderwerpen die samenhangen met accountancy en advisering.
April 2009 – Nummer 10
Uitgever: KPMG NV
Hoofdredacteur: Martine Frijlink
Eindredacteur: Theo Kroese
Redactie:
Concept en productie: Kroese brands & behaviour bv
Research: Martijn Savenije, Jeroen van Maarschalkerweerd
Bladmanagement: Anke Dijkstra
Art direction en beeldredactie: Selma Jonkers
Vormgeving en opmaak: Frits Roothans
Interviews: Don Croonenberg, Theo Kraese, Henk Schutten, Yoram Stein
Teksten: Mireille van Brussel, Don Craonenberg, Cathy van Dyck, Ronald Giphart, Teun van de Keuken, Theo Kroese, Bjorn Lomborg, Henk Schutten, Yoram Stein
Fotografie: Chris Hoefsmit, Art Khachatrian, Keke Keukelaar, Emil Lupin, Jocelyne Moreau, Marco Okhuizen, Sebastiaan Westerweel, Yvonne Witte, Nienke de Zwart
Redactieadres:
Postbus 74555, 1070 DC Amsterdam
Telefoon: (020) 656 7890
E-mail: zout@kpmg.nl
Oplage: 13.500 exemplaren
Inhoud: