In dit project kijk je mee achter de schermen van Unilever Foods Solutions, met de focus op het merk Opsmaak. Je leest hoe het concept en de positionering zijn ontwikkeld, welke creatieve keuzes gemaakt zijn en op welke manier dit werk aansluit op merkstrategie, smaakbeleving én consumentencommunicatie.
We duiken in de ontwerp- en activatieprocessen, het visuele en inhoudelijke discours, én wat het effect is geweest — voor de merkbeleving én voor de (strategische) communicatie rondom Opsmaak.
Of je nu als marketeer, art director, copywriter of merkstrateeg geïnteresseerd bent: op deze pagina vind je de achterliggende gedachten, visuele voorbeelden, en inzichten over de merkontwikkeling van Opsmaak binnen de Unilever-context.
OpSmaak is een uitgave van Unilever Food Solutions. www.ufs.com
Uitgever: Unilever Nederland BV
Bladmanagement: Jacqueline Spruit, Francien Morrien (info@unileverfoodsolutions.nl)
Receptuur: Edwin van Gent, Unilever Food Solutions
Concept en realisatie: Head Office www.headoffice.be
Redactie: Mara Grimm, Ronald Giphart, Vanja van der Leeden, Diana Roos, Amandine Philippe, Frederic Pellissier, Sarah Tulkens
Fotografie: Marc Deurloo, Remko Kraaijeveld, Mark Mahaney, Belgalmage
Illustratie: Isabelle Geeraerts